Privatlivspolitik

Vi bruger kun dine data internt hos Cleanrooms ApS, Finlandsgade 30, 4690 Haslev, tlf.: 40 111 787.


1. Informationsindsamling
Der popper automatisk et tilvalgsvindue op vedrørende  cookies ved første besøg på vores side, hvor I selv vælger hvor meget eller lidt information, vi må få under jeres besøg på hjemmesiden.
Vi har behov for nogle data i forbindelse med dine online køb hos. I den forbindelse indsamler vi følgende oplysninger mv.:
•    Navn
•    Adresse
•    Mail
•    Telefon/mobilnummer
•    CVR-nummer for erhverv
•    EAN-nummer for offentligt institutioner
Disse basisoplysninger skal vi bruge for at behandle din/dine ordre.


1.1. Betalingsoplysninger
Betalingsoplysningerne er ikke noget vi gemmer, eller ligger inde med for kreditkort og Mobilepay. Disse behandles gennem vores betalingsportal hos Nets, og dermed ikke i vores besiddelse.


2. Jeres rettigheder
Du har ret til at se hvordan vi har brugt din data. Forespørgsler om jeres data skal sendes til e-mail info@cleanrooms.dk:
Du kan få indsigt i følgende:
•    Retten til at modtage oplysninger om behandling af dine personoplysninger (oplysningspligten)
•    Retten til indsigt i dine personoplysninger
•    Retten til at få urigtige oplysninger rettet
•    Retten til at få sine personoplysninger slettet
•    Retten til at gøre indsigelse med personoplysninger bruges til direkte markedsføring
•    Retten til at gøre indsigelse med automatiske individuelle afgørelse, herunder profilering
•    Retten til at flytte dine personoplysninger
Synes du om os på Facebook, ligger vi ikke ind med jeres oplysninger. Det gør Facebook. De skal kontaktes, vedrørende deres dataindsamling.


3. Indhentning af samtykke
Vi indhenter samtykke under dit køb, til indsamling af data under dit køb.
Ved oprettelse af bruger hos os, giver du automatisk samtykke til indsamling af data.
Dit samtykke, giver os ikke ret til direkte markedsføringen. Vi markedsfører kun generelt som på hjemmeside, nyhedsbrev, Facebook, aviser mv.


4. Ved brud på persondatasikkerheden
Ved brud på datasikkerheden i forbindelse med hacker angreb, vil relevante tilsynsmyndigheder blive underrettet inden for underrettelsesfristen på 72 timer. Så vidt muligt, vil berørte kunder blive informeret, på mail, telefon eller anden kommunikationsmulighed, der er mulig.
Oplever en kunde brud på sin persondatasikkerhed fra vores siden af, og inden vores kendskab, skal kunden hurtigst muligt, give os besked om bruddet. Så vi kan få det rettet.

 

5. Tjek af straffeattest

Alle ansattes straffeattest tjekkes ved ansættelse samt løbende derefter.


6. Særlige risici
Vores indsamling af data, udgør ikke særlig risici for kunden. Da vi ikke indsamler CPR numre eller NemID oplysninger i forbindelse med køb hos os. Det er kun oplysninger, som er nævnt under punkt 1 og punkt 1.1, vi ligger inde med.


7. Grundlæggende databeskyttelse
Vi gør alt for at beskytte kundernes data, og derfor indsamler vi også kun de grundoplysninger, vi har behov for at kunne sende en pakke. Kunder med beskyttet adresse, kan ikke blive beskyttet ekstra, men har mulighed for at få sine oplysninger slettet fra vores system, dog ikke i faktura systemer. Da oplysningerne her skal bruges til regnskab.
Vi bruger SSL kryptering til beskyttelse af følsomme informationer transmitteret online. Kun ansatte, som skal udføre specifikke jobs (eksempelvis fakturering eller kundeservice) gives adgang til personligt identificerbare informationer. Computerne/serverne som anvendes til at opbevare personligt identificerbare informationer, opbevares i et sikkert miljø.


8. Bekræftelse
Du bekræfter vores privatlivspolitik, når du gennemfører et køb hos, og i begrænset omfang via cookies, som du selv vælger graden af, første gang du besøger siden.